Objednané výrobky Vám můžeme dodat více způsoby, vyberte si ten, který Vám vyhovuje:
Výdejní místa
- cena dopravy – ZDARMA
- do 2-5 pracovních dnů od objednání dodáme Vaši zásilku na zvolené výdejní místo, o termínu dodání na výdejní místo Vás budeme informovat e-mailem
- svou zásilku si prosím vyzvedněte do týdne, zásilku nemusíte vyzvedávat osobně - stačí znát příjmení objednávajícího a číslo objednávky
- způsob úhrady – pouze předem, platební kartou nebo prostřednictvím internetového bankovnictví ThePay
Výdejní místa jsou naši obchodní partneři – obchody, které prodávají naše výrobky, proto zde můžete zakoupit další potraviny od nás, včetně mléka a mléčných výrobků! Nemůžete za zásilku platit hotově, řešit reklamace apod.
Brno, Pekařská 2, Dobrej Špajz, po - pá 7.30 - 18.30, so 8.00 - 12.00
Brno, Marie Steyskalové 2, Dobrej Špajz, po - pá 7.30 - 18.30, so 8.00 - 11.00
Kamenice nad Lipou, Na Kariánce 315, Ježkův statek, po - pá 7.00 - 14.20
Zásilkovna
- cena dopravy – pro objednávku nad 1000 Kč ZDARMA, pro objednávky do 1000 Kč účtujeme 64 Kč
- pokud chcete platit při převzetí (dobírka), pak Vám budeme účtovat doběrečné 30 Kč
- vždy v úterý a ve čtvrtek předáváme zásilky Zásilkovně, na výdejním místě bude zásilka následující pracovní den, přepravce Vás bude informovat
- způsob úhrady – předem, platební kartou nebo prostřednictvím internetového bankovnictví
- nebo při převzetí (doběrečné 30 Kč)
- zásilka je uložena 7 dnů, možnost prodloužení o další 3 dny
- evidováno více než 1700 výdejních míst
-
Balíková přeprava Geis
- cena dopravy – pro objednávku nad 1000 Kč ZDARMA, pro objednávky do 1000 Kč účtujeme 90 Kč
- pokud chcete platit při dodání (dobírka), pak Vám bohužel musíme účtovat doběrečné 30 Kč
- do 2 pracovních dnů od objednání Vám dodá přepravce Vaši zásilku na Vaší adresu, o odeslání zásilky Vás budeme informovat e-mailem, před dodáním Vás bude kontaktovat kurýr
- způsob úhrady – předem, platební kartou nebo prostřednictvím internetového bankovnictví
- nebo při převzetí (doběrečné 30 Kč)
Reklamace
Pokud je s Vaší zásilkou něco v nepořádku, prosím kontaktujte nás na info@jezkuv-statek.cz nebo na telefoním čísle +420 603 462 562.
Dohodneme se na dalším postupu.
EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.